13 Augusti

Ja då kom man hem från vårdcentralen igen och fick beskedet att jag hade halsfluss igen :( Nu har jag fått ett annat pencilin och hoppas på att det ska ta bort skiten helt och hållet den här gången .
Nu måste jag "isolera" mig från allmänheten i 2 dygn då jag fortfarande smittar :S

Skolan börjar om exakt 7 dagar :D Jag vet inte vad jag ska säga om det egentligen . Både bra och dåligt !?

Måste bara säga att Hannes (Kusinbarn) är hur söt som helst :) Man vill ju bara äta upp dig sötnos !

image128




Jag hatar folk som försötör andras liv, som vill andra illa. Man kan inte älska alla men man behöver väl ändå inte förstöra livet för personerna man inte älskar?

Eller är de detta fucking livet går ut på? Att förstöra andras liv? Göra så de mår dåligt och gråter sej tillsöms varje natt ?

Skär sej för att få bort all smärta som man har i hjärtat, men som återkommer igen

Jag tänker på de som inte känner sej älskade,ja tycker jävligt synd om de.
Att inte få känna den omtanken.


Jag läste en artikel igår om en Familj som hade 17 barn och alla barnen började på "J" :) Jag är grymt imponerad , jag menar att ha 17 barn skulle väl vara kul men jag tänker på att försörja dem och ge alla lika mycket kärlek och tid . Det måste ju vara hur svårt som helst?!

Varje morgon börjar med bibelläsning efter frukost. Flickorna sköter matlagningen och all skolundervisning sker i hemmet. I köket finns sex ugnar, tre kylskåp, och fem frysboxar. Maten kostar 14 000 kr i månaden. Och varje vecka går det åt 2 säckar potatis, 150 ägg, nio kilo frukt och 43 liter mjölk för att mätta familjen.

- Att ha så här många barn är inte idealet för alla, men det passar oss. Jag vet att andra kvinnor går vidare och gör  karriär, men jag är lyckligast hemma, säger Michelle.

Från början ville hon och Jim ha två eller tre barn, men efter en graviditet som slutade med missfall, bestämde de sig för att sluta med preventivmedel.
- Vi bestämde oss för att överlåta allt i Guds händer, säger Michelle.
Sedan har det gått av bara farten och i förra veckan damp det sjuttonde barnet ner.

När Michelle kommer in i klimakteriet kan familjen tänka sig att adoptera.
- Annars  får vi väl ägna oss åt barnbarnen. Vi kan ju få 200 stycken, säger Jim.


Asså jag tycker det är helt otroligt :D !

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, va söt du är!! han är bara för go´, ja håller me=D älskar dig o hoppas vi ses snart igen!!<3

2007-08-24 @ 21:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0