3 Augusti

Ja då har man jobbat hela dagen och jag kom precis hem :/ Trött som aldrig förr .. JAG HATAR JAZZ från och med nu , det suger sönder .. Jag är totalt järntvättad från den där festivalen ikväll :S Blä..

Nu när det äntligen är fest och jag blir bjuden då kan jag fan inte komma !!! kjabwfkbsek eökhb fuck cp skit .. jag har alltid en så jävla otur ! Nej nu är jag sur .. jag som vill vill vill så mycket ! :(

Imorgon åker jag iallafall till min mormor efter jobbet , kommer hem på Söndag ! Sen har jag hört rykten om strålande sol och minst 25 grader på söndag :D:D veryvery nice !! ( nu när det äntligen är sol får jag inte sola för att jag äter pencilin) Vafan är det här ???!!! Världen är verkligen emot mig !


Hej då nu ska jag läsa och ringa min pojkvän som är i Danmark . Puss Adjö !!!

image121

Ja såhär ser jag ut nu på ett ungefär !

Kommentarer
Postat av: William

jazz är cooooooooooooooooooooooooooolt

2007-08-06 @ 00:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0