3 h svenska

Idag har jag bara haft en lektion :P tre timmar svenska .. Riktigt kul faktiskt . Vi skulle skriva brev till vår mentor , så han hade satt ihop en väldigt massa punkter på vad vi kunde berätta om . Sen efter det så läste han en spökhistoria novell för oss xD haha .. Eftersom vi slutade halv 12 idag och tåget inte gick förens 1 så gick jag, Sara och Maria och åt på "american pizza" sjukt gott .. Men gud så mätt jag blev. Det kändes verkligen som om jag knappt kunde ta mig upp från stolen :P hihi . Men det var iallafall mys pys !

Imorgon bär det av till Björögård i Västerås för att tillbringa ett dygn med alla ettor från Johan bauer :D Så jävla kul det ska bli. Vi ska tälta och några ska få sova i stugan .. Själv ska jag gona in mig i den varma stugan för att jag inte är helt kry än ..Jag måste ju säga att min mentor "tony" är sjukt charmig;) Tjejernas favorit ;) ^^ hahaha ..
Undrar om det blir något nattbad ?! det är ju rätt kallt i vattnet.. men jag är ju lite tokig så :P


Fan vad nervöst, det kändes som om jag skulle spy.. MEN JAG KLARADE DET ! :D

Kommentarer
Postat av: lojsan

varför nervös?:D

2007-08-29 @ 21:06:16
URL: http://louiser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0