4 skoldagen

Skoldagen har varit jättebra, men jag är helt slut!! Dagen började med att hela vår klass gick och spelade bowling :) Jag var näst bäst i hels klassen ^^ jiii .. Efter det skulle vi göra nått som hette "samla" vi skulle samla en sak på varje bokstav från A-Ö . Vi fick inte köpa eller sno något, utan vi skulle hitta sakerna ute. Vi skulle hålla på i 2 timmar men min grupp var klar redan efter en timme , så vi fick sitta och slappa i en hel timme i skolan .. Mindre kul! Efter det gick vi och åt lunch , Pannkaka med glass,sylt och grädda :) MUMS **
Efter lunchen hade vi en tipspromenad genom halva Eskilstuna . Helt sjukt jobbigt att gå så långt i den här värmen . Det tog oss hel hel timme :O !! 

Nej nu ska jag äta sen ska jag sova , är så himla trött och sen sjuk på köpet :(



Du är så  jbasdiosnfsdbfö ... Jag orkar verkligen inte med dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0