andra dagen i skolan=)

Då var andra dagen i skolan avklarad då :D Shit vad kul det var idag !
Dagen har bestått av mycket närkontakt och skratt ;) Vi har dragit rep och mitt lag varje gång . yeah !
Sen har vi stått på stolar som vi skulle flytta framåt, men vi fick inte gå ner från
stolen eller prata med dem andra :P haha ..
Imorgon ska vi bli nollade :S jag vet fan inte vad jag ska ha på mig med tanke på att 2:orna har varnat oss att inte ta kläder vi tycker om :P från början ville dem att alla tjejer skulle springa runt i bikini på skolgården och så skulle killarna skjuta paint-boll på oss från andra våningen xD haha men det tillät inte rektorn som tur va !
På eftermiddagen imorgon ska vi spela långboll med alla ettorna :D
Sen har vi skaffat en trogen liten vän "Morgon"  så himla skön kille asså :P haha han är as cool och hur snäll som helst.. Sen har vi lärt känna en Hanna :) Hur trevlig och rolig som helst.

En av våra lärare "Magnus" han gillar sniglar och har också ätit orm :S uhhh..
- " Jag är 1.85 cm lång och väger för mycket xD "
så himla rolig .


Det kommer aldrig att hända, jag lovar dig det !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0