bra humör

Mår faktiskt mycket bättre idag :D ! Har knappt ont i halsen alls , men fortfarande lite feber .
Dagen började jättebra med att jag hade fått brev från mitt gymnasium :) Åh så glad jag är nu !!
Har mublerat om i hela rummet idag , började halv 12 och är klar nu :D Det blev faktiskt väldigt bra .

Imorgon ska jag jobba med alla barnen :P På kvällen hoppas jag på att få umgås lite med min S
På Torsdag kommer Evelina och då jag även ska klippa och slinga håret :)
På Fredag ska jag först på ansiksbehandling i 1h 20 min , så jävla skönt ! Sen ska jag tillbaka till barnen.
På Lördag är jag ledig och ska tillbringa dagen med Eve (L)
På Söndag ska jag vara med mina små kusiner ..
På Måndag BÖRJAR GYMNASIET! askjfdpjf , det börjar närma sig nu :S

Min älskling har gått och blivit sjuk :( inte bra inte bra ! Hoppas du kryar på dig gubben <3

Nu ska jag hoppa in i duschen tror jag :) SEE Ya !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0