en dag i livet

Igår var jag hemma hos min S <3 Tack gumman , det var väldigt trevligt och mysigt. Du är alltid så bra ! Tack för att jag har dig . Det finns inga ord för att beskriva dig . jag älskar dig babe ♥
 

Idag har jag hämtat mitt tågkort på Thomas :) Usch nu känns det som vi ska börja skolan imorgon . Det närmar sig nu och jag är totalt "uppochner".
Har också klippt och slingat håret :D det blev faktiskt riktigt bra ! tack Ingela.

Nu är min älskade Evelina här , du gör mitt liv ljust. Du är en enormt härlig tjej och
jag älskar dig hur mycket som helst ! <3 Ikväll ska vi äta gott och titta på "Se upp för dårarna" ( dårarna stängs ) och en riktig skräckis =) jiii ..

Imorgon ska jag på ansiktsbehandling , mmmmm...

The Voice på Lördag :D:D Yeah..

Nu behövs det hjälp i köket :/ See ya ◊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0