gymnasiet börjar

Började gymnasiet idag :D Det var väldigt nervöst .. Men vi gick bara en timme. Efter det gick vi runt ett tag i eskilstuna och sen tog jag och Sanna 11.04 tåget hem. Allt känns skit bra och jag tror jag kommer trivas hur bra som helst i den skolan =) Vi har iallafall världens charmigaste och härligaste mentor ^^ Han är typ 25 och ska ha hand om vår klass och sen är han våran svenska och engelska lärare .. Jag ska även få hjälp med engelskan har han lovat mig :)
Jag börjar 08.30 och slutar 15.30 varje dag förutom på Onsdagar då jag slutar halv 12 =) yeah ! Nu den första veckan ska vi bara "leka" och lära känna varandra ordentligt . Schemat börjar inte förens nästa vecka.
Sen från Torsdag till Fredag nästa vecka ska vi på typ "klassresa" till en stor gård i västerås där vi ska övernatta och ha kul :) allt känns skit bra !
Imorgon ska vi få datorerna och ha små individuella samtal med våran charmiga lärar ^^ jii ..

Nu kommer mamma snart ! pusselipusss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0