jag vet aldrig vad min överskrift ska vara

Ja dagen har gått snabbt :) Promenaden med min gullis Ulrika var jätte mysig <3 Tack gumman , det måste vi verkligen göra om .
Imorgon ska jag till läkaren i Eskilstuna med min käke igen :S
Sen när jag kommer till skolan är det skolfoto.. Fyfan säger jag bara !! varför måste man ha sånt för ?!
Sen ska vi ha Matte i 3 timmar :P yeah .. haha usch usch ..
Nej nu ska jag duscha och gör mig iordning för sängen ^^ PUSSSSSSS<3


Jag älskar Emil hur mycket som helst. 
9 månader älskling , det är fan otroligt <3
tänker aldrig släppa dig!


Kommentarer
Postat av: Emil =D

Så otroligt är det väl inte (A) Älskar dig mest babe (L)

2007-08-27 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0