lista =)

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Har inga nycklar :P haha
 Vilken svordom använder du mest?
jävlar och fan
Äger du en iPod?
Nopp, det har inte jag råd med
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
05.45
Hur många resväskor äger du?
ingen , tar mammas när jag behöver
Var köper du dina matvaror ifrån?
MAMMA * ica eller willys
Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
hahah ta bilden
Vilken var den senaste filmen du såg?
" The Contract"
Har någon av dina vänner barn?
nej
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
jag vet faktiskt inte , det finns mycket jag vill köpa =)
Har någon någonsin kallat dig lat?
haha , det ordet får jag OFTA höra här hemma ^^
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
lyssnar sällan på cd
Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
inget , är laktosintolerant
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Ja
Använder du huvtröjor?
ja dem är mysiga
Kan du vissla?
nej :$ haha
Har du någonsin deltagit i en demonstration?
nopp
Vem var den senaste som ringde dig?
SARAH
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja , det finns folk till allt
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja och gör fortfarande xD
Hur många syskon har du?
En "lille" bror
Vilken film kan du alla replikerna till?
Kanske inte alla men många , "The notebook" och "Honey"
Äger du några band-t-shirts?
Yes , gyllene tider
När flög du senast?
I vintras från Thailand
Hur många stolar står runt ditt köksbord?
sexstycken
Läser du för skojs skull?
nej
Pratar du några andra språk?
nej , lite engelska :Ö
Diskar du din egen disk?
Nej, det gör diskmaskinen
Har du gråtit offentligt?
Jaa det har jag
Har du en stationär dator eller en laptop?
En Stationär dator men får en laptop imorgon ^^ jiiii
Försöker du alltid lära dig nya saker?
Ja det gör jag väl
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Ja vill ha en tatuering vid bikinilinjen ;) Ett kinesiskt tecken för kärlek
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Neej det tycker jag inte
Kan du kasta macka?
Hihihi ibland fungerar det , man måste bara ha det rätta knycket xD hahah
Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Hmm , jaa är killen shysst så varför inte ? :P
Har du en blogg?
Jaaa :)
Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
jag började idag så , I don't know
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlig,romantisk, snäll
Gillar du din boendesituation?
Ja , men det hade inte skadat om jag bodde närmare stan
Vilken är din favoritfrukt?
Körsbär och vindruvor
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
haha nej, men jag försöker äta bra mat !
Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
17 år
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
nja det beror på vilket ord och hur det är stavat .
Vem var den senaste personen som gjorde dig arg?
-
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
jag vet inte , men dem ville ha ett långt namn . dem valde mellan Gabriella och Alexandra
Gillar du senap?
Ja på korv
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
nej aldrig jag är höjdrädd
Sover du på sida, mage eller rygg?
På sidan
Har du någonsin köpt något från eBay?
nej , jag handlar aldrig från nätet
Tycker du om att krama folk?
jag älskar att kramas
Skulle du säga att du är trendig?
nej
Äger du en digitalkamera?
tillsammans med mamma ;)
Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Jag skulle säga som det var och tacka nej
Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
jag har typ inte ens sätt Star Wars :$ thihih..
Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta?
"I taket lyser stjärnorna" , fy vad jag grät
Tycker du att du är attraktiv?
vilka frågor ...
Vad är du allergisk mot?
Mjölk,nickel,pollen
Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
Nej , jag anser att människan måste äta kött för att må bra !
Vad skulle dina barn heta, pojke & flicka?
Smilá och Leopold
Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
...finns en hönsgård, med små, lejongula och alldeles ludna hönor. (Expert på att rodna )
Vad har du på dig?
Vita jeans,grått linne, trosor och bh
Vad var den senaste musik du lyssnade på?
"Alexander kyckling xD " hahaha så cool är jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0