mys dag <3

Dagen har varit hur mysig som helst :) Åkte till Sanna♥  imorse kl 10.00 sen tog vi moppen in till Mariefred för att sen ta bussen till Strängnäs . Väl inne i strängnäs kollade vi i lite affärer , efter det gick vi och åt på
"Pasta,Pizza &Kebab" där åt jag fläskfile med bearnieas sås (akta stavning ) och pommes frites, as gott ;) !!
Efter det så gick vi till solcenter där vi solade ett tag , sjukt varmt asså !
Men vad gör man inte för att bättra på brännan :P haha .. Väl hemma i Mariefred så hyrde vi en vampyrfilm (coolt va?! )och köpte lite cola och godis :) Ikväll ska vi se "Tristan + Isolde" , känner för att gråta lite faktiskt ;) kanske inte !

image122 
Kärlek till denna flicka ! jag älskar verkligen dig gumman ♥

Kommentarer
Postat av: EvelinaLinn

Kärlek tillbaka till min styrka!
ÄLSKAR DIG mera än allt och alla!
du får mig att orka vidare och du får mig alltid att le och skratta! jag kan inte tacka dig nog mycket!
Kärlek och massa med pussar till dig gumman! (h)(h)
/din alldeless egna lilla evelina

2007-08-12 @ 00:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0