nollningen ;)

Min babe har gått och blivit galen och färgat håret brunt :O !! iallafall vad hon säger , men jag har börjar fundera på om det verkligen stämmer !? :P

Dagen har varit skitkul , vi blev nollade av 2:orna xD haha ..dem hade sig nog ett gott skratt !
Första saken vi skulle göra var att springa upp för en liten uppförsbacke som var täckt av presenningar fyllda med såpa :P lite halt .. sen har vi haft en gren där vi skulle kasta ägg till varandra , bara det att äggen krossas ju tillslut i händerna :P det var as äckligt och luktade som fan vill jag lova . Sen har vi bitit i ett äpple som låg i en skål med vatten och därefter letat reda på sockerbitar i vetemjöl :/ det var det värsta av alla saker . usch jag har fortfarande vetemjölsproppar i näsan xD haha jag skojar inte . blä ...
Sen skulle vi snurra runt en bandyklubba med pannan mot, 25 varv ! asså det var helt sjukt ... normalt brukar det vara 5 varv . men vi fick 25 varv :O När jag hade snurrat as länge (kändes det som) så sa ena killen
- " Det är bra , bara 20 varv kvar ! "
Det var helt sjukt , har aldrig varit så snurrig i hela mitt liv :P Iallafall när han väl sa att jag var klar och fick springa tillbaka så dök jag rakt ner i backen och låg där i några sekunder innan jag kunde ställa mig upp och springa  tillbaka , men jag sprang som en diagonal över hela gräsmattan xD Den som kom sist var tvungen att doppa huvudet i en hink med vatten blandat med mjöl :/ såklart kom jag sist !

När väl allt var slut hade jag en smet i hela håret av en blandning mellan ägg,mjäl och vatten . Fresh ^^
Sen spelade vi lång boll som typ bara gick ut på att kuta fram och tillbaka som en galning :P haha ..

Jag har typ blivit sjuk igen ! :( Har fått skit ont i halsen och är as förkyld .. Men det är nog inte halsfluss den här gången som tur är ;)

Insparken på Lördag :D Sarahhhhhhhhhhhhhh **

Nej , jag är så jävla trött .. Funderar på att gå och sova . Natti Natti ♥

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hihihi du trodde på mig :D:D Har vanligtvis svårt för att lura dig ju, DOH. Menmen, på lördag babe, då är du min!

2007-08-22 @ 20:17:58
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0