sjuk igen :(

Det blev inget Ulrika idag efterom jag troligen har fått halsfluss IGEN :( !! Finns det nått värre?! varför jag?
Hade verkligen sett fram emot att tillbringa dagen med dig gumman :) Men vi får ta det en annan dag istället .
Och imorgon är det kollovecka som jag ska vara ledare på, men det blir nog inget av med det eftersom jag är sjuk .. fan också ..

Igår var jag och shoppade med mamma och Emil :D Vi hade en riktigt trevlig dag med mycket mys tillsammans . Jag hittade faktiskt en hel del kläder =) 19 plagg ^^

 Shoppa är alltid kul :)
 Emil något uttråkad :P Läser "Paus" haha sötnos♥
 Min Farbror xD Jävla schnygging där ^^

Kommentarer
Postat av: Emil =D

Snoooooooobb :D <3

2007-08-12 @ 13:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0