sol&bad

Igår var vi tjejer på Krampan och låg på klippor hela dagen och badade och solade :) Vi paddlade också lite kanot eftersom vi träffade ett par killar som var snälla och lånade ut den till oss :D Brände mig ordentligt på axlarna :S När jag väl kom hem så fick jag solsting och mådde as dåligt så det blev att lägga säg i sängen redan vid 22.00 :/ Jag kunde knappt gå så dåligt var det ! men men idag mår jag bättre .
Kom precis hem från min faster, har varit hos mina små underbara kusiner en stund <3 Vi har badat och lekt med deras nya mini gris :) haha så himla söt (Hugo).

Imorgon ska jag träffa Sanna :D Åh så kul det ska bli att få vara med dig igen , har saknat oss ♥ 
Hoppas det blir fint väder så vi kan sola och bada :D

Nej nu får vi gäster, kanske ska vara lite social ;) PUSSPUSS<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0