thevoice

The voice-
Vad kan man säga , helt sjukt jävla härlig kväll med min sarah <3
Fronda var ju klart bäst ;) jii .. jag har aldrig sett så mycket brunkräm på tjejer som jag såg idag , typ 1 cm lager :P
jag skojar inte , dem såg ut som morötter i ansiktet xD haha .. snacka om att skämma ut sig !

Eve åkte hem idag :( tack för några mysiga dagar med dig gumman , du är bäst ♥

Börjar gymnasiet i övermorgon , är lite nervös nu asså !
Imorgon ska jag till mina kusiner. Sen ska jag träffa min älskling på kvällen då vi inte har träffats på jättelänge :/
Jag har ju då smittat ner honom med halsfluss, men nu börjar han faktiskt bli bättre :D

Alexandra ♥ Emil
jag älskar dig   24/11-06

Nej nu väntar sängen , är hur trött som helst.  PUSSSS <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0