tvåminuteröversex tjugosjätteaugusti tjugohundasju

Har jobbat hela helgen , it sucks ! Fast egentligen ska jag inte säga så , för jag är egentligen glad att jag har jobb över huvudtaget :) Lite pengar jag har nu alltså ^^ NOT .

Igår var det Insparken :D Gud jag hade verkligen velat stanna längre , för det var så himla mysigt och träffa så många man inte sett på år och dar och sen dansa loss lite =) Jag hade iallafall kul på den tiden jag var där .

Är så sjukt trött , har varit det i flera dagar nu . Det känns som om jag ska somna hela tiden . Jag är helt slut i huvudet. Jag hoppas verkligen att det bara beror på omställningen av vanorna . För så här kan det inte fortsätta .

Imorgon börjar skolan igen och jag är inte laddad alls. Men vi ska få våra datorer och det ser jag faktiskt fram imot :D Sen så ska jag ju få träffa min klass igen och den är verkligen hur härlig som helst . Dagen börjar med 3 timmars idrott :P yeah ..

Jag ska aldrig släppa Sarah för hon är det bästa jag har <3<3<3


Nej nu ska jag hoppa in i duschen .. Lalalalalala ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0