en lång dag....

åter en lång och ensam dag .. Men idag har jag faktiskt gjort saker hela tiden. Gått ut med Charlie, hjälpt pappa med hemsidan och kollat på nya American pie beta house :) kul kul ! Diskat och plockat har jag också gjort. Känner mig som värsta mamman när mamma inte är hemma "/ Gör liksom eld i spisen lagar all mat, både lunch och middag, tvättar och diskar. nej tur att jag åker till älskling imorgon :) så jag får känna på mitt liv som 16 åring :P På torsdag ska jag och sarah åka in till eskilstuan för att julhandla lite :) Mysigt ska det bli ! Ska vi ta oss en fläsk kotlett till lunch på tuna park va ?!? haha .. Alltid likadant !
och på fredag ska jag äntligen klippa mig som är väl behövligt ! :)
Nej nu har pappa och bror åkt iväg för att hämta kebab och pizza. är hur hungrig som helst !
Nej det kanske är dags för mig att spela lite Super mario igen då :P
Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: lojsan

DU KLIPPTE DIG JUST?:O:O

2007-12-18 @ 22:59:49
URL: http://louiser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0