Enköping <3

Sitter i enköping och kan inte må bättre :) Jag trivs här och jag älskar att vara här ! <3

Gårdagskvällen var mys , idol final med kebab och pommes frites (Y) OCH MARIE VANN SÅ J*VLA BRA ! Hon är verkligen hur bra som helst och jag ryser av hennes röst :O Idag har jag köpt 2 par tröjer så nu är jag ännu mer lycklig (a) Nu sitter jag är en stund vid datorn och pratade för ett tag sen med viktor <3 han bara är för rolig , han råkade skriva fel och efterom jag är på glatt humör så kunde jag inte sluta skratta xD

image267

Jag och evelina har precis också sett på filmen "beyond Borders" helt sjukt hemsk film och vi båda satt och rå bölade i slutet . Seriöst, man fattar verkligen inte hur andra människor lever :O?! Man kanske ska sluta att klaga på småsaker och vara glad för det man har ?!

Nej nu ska vi käka middag :) ha en trevlig kväll <3
Pusspuss <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0