Helgen !

Helgen! :

Fredag:
Min mormor var här för att min käre bror fyllde 15 år :) Kvällen blev väldigt lyckad med entrecot, potatis och bearnies sås. Efter det blev det maräng tårta. Klockan gick och idol började, shit amanda när hon sjöng Halleluja . Tyvärr åkte då Andreas ut, men det kanske var det rätt. Finalen är iallafall på Fredag och då är jag hos babe så den ska vi nog kolla på :D Jag längtar gumman, det var ett tag sen nu ! PUSS PÅ DIG<3

Lördag: Först var jag tvungen att  jobba lite, men det blev genast trevligare när mamma, mormor och emil kom och fikade hos mig :) När kl slog 3 begav jag mig ner till Ica för att möta upp massa tjejer. För det var ju julbak och middag pågång <3 En mycket trevlig kväll måste jag säga :) det var verkligen julkänslor. Och våra bakverk blev ju suveräna (Y) Till middag åt vi wok som också blev hur lyckad som helst  ! Tack

Söndag: Vaknade upp och åkte först ner med mamma för att gå i kyrkan i 1 1/2 timme :) Himla mysigt var det med fin sång och massor av ljus. Jag verkligen älskar kyrkan. När jag var mindre var det det värsta jag visste och min högst önskan var att få spränga den i bitar. Jag skämms för mina ord. Sen gick vi typ 4 varv runt hela julmarknaden som inte var nått speciellt. Den blir bara sämre och sämre för varje år. Det fanns inte ens någon glögg i år  ! :( Men trevligt är det alltid, och sen träffar man massa mysigt folk också. Jag träffade min barndoms kompis Julia som numera bor i Sthlm :) det var kul att träffa henne. Det finns mycket minnen mellan oss vill jag lova ! Ska egentligen gå på gympan ikväll, men jag har sån sjuk huvudvärk så jag tror jag hoppar det och passar på att julpynta lite i mitt rum och basta :)

Nu ropar mamma om hjälp !
PUSS<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0