Julafton?

Min julafton bestod ju då av 39 graders feber och världens förkylning :( Har nog inte mått såhär dåligt någonsin !
Jag hade sett fram emot min julafton i år som jag hade längtat så efter ..Vi skulle träffa släkt och vänner sen skulle allt avslutas med att älskling skulle komma hem till mig på kvällen .......men så blev det ju då inte .......... sängen? ja precis... Hela julaftonen var åt helvete, men tack för alla fina julklappar ! Jag är hur glad som helst för dem...

Julklapparna:

~ Godis (mamma)
~ Trisslotter (tomten)
~ Ansiktsbehandling (mamma)
~ Böcker (mamma)
~ Parfym (bror)
~ Alla säsonger av Scrubs (Faster)
~ 1000 kr (Pappa & farmor )
~ Röda spets trosor (farmor)
~ Drömfångare (Sarah)
~ m.m.
~ Modell för en dag - proffs sminkning och modell fotografering, man får sen 10 bilder med sig hem ! :D

Så sjukt häftigt ! jag är så super himla glad för det , det ska bli så j*vla kul ! 2 januari ska jag dit :D det är såklart min underbara mamma som gav mig den presenten. Jag älskar dig mer än allt i världen <3

Förhoppningsvis kommer min älskling till mig en stund ikväll så vi får ge varandra våra julklappar (a)
Den värsta febern har ju gått ner nu så nu är det bara att sloss med hostan och förkylningen ! :(

Nej nu ska jag duscha av mig det sjuka ;) PUSSS<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0