Julhandel i eskilstuna

Idag har jag och sarah varit i eskilstuna och julhandlat lite :) Själv var jag nästa klar med alla julklapparna då sarah inte ens hade börjat. Men efter en lång dag så var sarah klar och jag har bara en återstående julklapp kvar till mamma. Dagen har iallafall varit hur mysig som helst. Hade jag kunnat förvänta mig nått annat ?!? Nej, shopping dagarna med dig skruttan är alltid bäst ! <3 Som vanligt blev det fläskfilé med rostad potatis och tzatziki (ursäkta stavningen) till lunch, hur gott som helst :) Tack för en bra dag !

Nu sitter jag här hemma hos älskling och vi tävlar vem som kan nå högst rekord i "Icy Tower" såklart vinner ju jag då efterom han är sämst :P haha nej men seriöst vad roligt det är att spela !! Provar man spela så är man fast sen kan jag ju bara säga !

Imorgon kommer min älskade mamma hem :):) Som jag har saknat henne , fast hon bara har varit borta sen i Måndags ! Ska bli hur skönt som helst att hon kommer hem och jag har saknat henne nått så fruktansvärt. Jag älskar dig du är det bästa jag har <3<3

Jag ska ju då också klippa mig imorgon ^^ Vilket ska bli jätte skönt ! ;)

Nej nu är det dags att visa vad skåpet ska stå i Icy Tower xD

Saknar kungsörs tjejerna ! <3

PUSS OCH GOD NATT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0