Matteprov ! :)

Allt är lite upp och ner just nu ! :( Jag önskar allt bara kunde vara bra!
Sitter i skolan och har precis haft matteprov :) det gick verkligen hur bra som helst :D !! Är jättenöjd..
Nu har vi företagsekonomi och ska börja på nått nytt tror jag .
Ikväll är det träning och imorgon KU avslutning, The body shop kommer och sen blir det tacobuffé :) Det blir nice !

Ihelgen ska jag till Evelina som jag verkligen saknar ihjäl mig efter <3<3

Fredag nästa vecka går jag på jullov :) som ska bli hur skönt som helst! På kvällen ska jag ut i Köping med Maria, Stina och Sara och discobowla och äta på restaurang, sedan ska vi hem till Stina för att kolla på film och sova :)
Jag ser verkligen framemot det tjejer ! <3

image263

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0