mörkret tar över oss !

Jag är tyvärr fortfarande sjuk :( Men nu har mamma köpt hostmedicin ^^ så kanske min förbannade hosta kan försvinna ! Feber i 6 dagar är ingen höjdare vill jag säga, så ni som har klarat er undan Influensan ska vara väldigt glada ;) Nej för att återgå till något kul så börjar vi skolan om 10 dagar :P haha .. ska jag vara ärlig så är det inte så kul, hade gärna haft mycket längre lov då det går så fort hela tiden. Ser iallafall framemot nyår nu :)

Jag blir så trött på det här vädret och på den här årstiden ...Jag vill ha sommar och värme ! När man kan springa runt i bikini hela dagarna och bara vara och strunta i allt annat ! Ha grillkvällar med vänner och så.. Det är ju ett tag kvar tyvärr ! Detta mörker gör mig tokig !

Föresten är det skottår i år :D

Nej jag kanske ska gå och hjälpa mamma med maten ! Ta hand om er, puss <3


Minnen  -06

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0