Sankta Lucia ......

Kom precis hem, har varit och kollat på Lucia i kyrkan :) Grymt vackert och mysigt. Älskar mörkret med skenet från tjejerna och sen alla ljusen. det var mys!

Jag har ångest.....längtar tillbaka till mareifreds skolan jätte jätte mycket :( Vet inte varför, för jag trivs verkligen hur bra som helst med skolan, klassen och de nya kompisarna :) men allt man fick  göra. Vi hade julavslutning och sommaravslutning i kyrkan där vi i kören sjöng för alla andra,..Vi var spända på väntan innan alla hade kommit in i kyrkan. och ah ... Nu liksom ?!?! vi har inget sånt mysigt och barnvänligt nu. Det känns som vi bara ska vara så himla präktiga och vuxna hela tiden .. jag vill inte .. jag vill inte bli äldre... jag vill inte döö... tiden går alldeles för fort :'(

Festa på lördag med sarah ! :) ska bli kul för det var ju ett tag sen. <3

Idag har jag faktiskt köpt mina 2 första julklappar för i år :D är jätte stolt**

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0