sjuk + jul

Feber, ont i halsen , ont i luftrören , ont i bröstet och världens huvudvärk !!! Jag vet jag borde inte klaga men jag är rätt bra på det ändå..inte så kul såhär innan jul ! :( Hoppas jag mår bättre på julafton !Har iallafall varit och julhandlat med mamma idag som blev en börda eftersom jag mår som jag gör . Men mysigt var det och nu är allt klappat och klart :D Nu ser jag bara framemot en riktigt god jul . Köpt nyårs klänning idag iallafall som känns bra :) Har också träffat min daniel !!!! Vilket var hur kul som helst .. vill bara pussa och krama sönder dig så gullig som du är ! jag kommer aldrig glömma dig ! <3<3Ikväll händer inget, det blir nog en väldigt tidig kväll ikväll då jag mår bajs. Ska nog redan nu börja gå och göra mig färdig för sängen. Imorgon ska vi iallafall pynta våran 4,5 meter höga gran :D Det kommer bli hur fint som helst !Sen är det bara att invänta Måndagen som bara kommer bli BRA OCH MYSIG!Nej nu ska jag dra mig ! hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0