smått och gott

Det blev ingen fest i lördags då sarah vart sjuk :( Så det vart ju lite tråkigt, men finns ju inget att göra ! Tur att hon blev sjuk nu istället för på julafton ! :) Ska nog slå en pling för lite prat :D

ja då sitter jag här då :P Jag har jul lov som typ ingen annan har ! Känns skönt men ändå tråkigt. Finns ju inget att göra ensam ?!? Väntar på att min faster ska ringa mig snart , förmodligen ska jag bo hos dem i 2 dagar och vara med mina kusiner :D Alltid lika mysigt och kärleksfullt där <3<3

Ihelgen ska iallafall jag och mams åka och handla dem sista julklapparna :)
Det är 7 dagar kvar till julafton :) Känns hur bra som helst måste jag säga.
Men hallo snön?? kom igen nu  !
Det är också bara 56 dagar kvar tills vi åker till Egypten :D haha eller bara och bara ..

Nej nu är det dags för lite städning tror jag !
PussPuss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0