soft dag !

Dagen i stort sett har varit lugn och skön! Vaknade hos älskling och det var en sådan morgon då vi fick sova ut och ligga kvar och mysa:) Annars brukar det bara vara att kasta sig ur sängen när klockan ringer och kila ner och göra sig i ordning för att sen åka till olika skolor ! Skönt att det är lov nu iallafall , det här lovet ska jag ta väl hand om och göra roliga saker på ! (Y)

Mamma kom hem idag och det var en värme bomb i mitt hjärta. Imorgon ska hon och jag åka till Eskilstuan för att mysa och julhandla det sista ! Det ser jag mycket fram emot .. JAG SKA OCKSÅ TRÄFFA DANIEL ! OCH DET SKA BLI SÅÅ KUL <3<3 Saknar honom hur mycket som helst :(

och juste..... inatt har jag tydligen pratat med mamma :O jag har inte en minsta aning om det och det är det som gör att det är så läskigt., Hon ringde mig tydligen halv 2 i natt och då svarade jag och pratade med henne en stund .. MEN JAG HAR INTE GJORT DET JAG LOVAR !  skumt *

har sett sunes jul idag och det var skoj :P Han är sååå söt ! <3
Klippt mig har jag också , min lugg är hur kort som helst "/ men det känns skönt iallafall !
Färgning (mörkbrunt) + klippning sker den 21 Februari när jag kommer hem från Egypten :D Alltså om 2 månader igen !

Nej nu ska jag mysa med min mamma ! <3

image274

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0