vinter utan snö ?!?!

Helgen har varit kanon och jag ser genast fram emot nästa helg :)

Idag på gympan hade vi badminton som är hur kul som helst ! Tjejerna ägde sönder killarna totalt fast dem var 15 stycken och vi bara var 6 stycken. Kändes rätt skönt faktiskt :P
Nu sitter jag och Stina här och gör klart vår "Lansering av butik" nästa sista grejen som ska in nu innan jul lovet :) har bara naturkunskaps provet imorgon kvar sen är det jul lov på Fredag ! Så sjukt skönt det ska bli . Min julafton kommer bli underbar <3 Ska fira med min älskade faster och farbror en stund och mina änglar till kusiner :) Ska också till farmor och farfar och äta jul lunch ! Nyår är än inte planerat men som det ser ut så kommer det bli riktig nyår för min del :) Hoppas bara på lite snö nu, det här vädret är skit och jätte depprimerande "/ 

Blont eller mörkt hår ?!?! har jätte beslutsångest !
Men det lutar till att bli jättemörkt. men jag vet inte ......


Dagens fakta:

Antalet människor som dödas av
åsnor varje år är fler än antalet människor
som dör i flygkrascher...  


Kommentarer
Postat av: Robert

Inte jättemörkt :( som det är nu

2007-12-11 @ 10:31:14
Postat av: ulrika

mörkt :) men inte jätte mörkt

2007-12-11 @ 14:06:10
URL: http://uulrikas.blogg.se
Postat av: Saga <3

Kan en åsna ha ihjäl en människa? :S

2007-12-11 @ 15:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0