30 Juli

Har inte skrivit på länge nu för att jag inte haft tid att sitta vid datorn. Men ska iallafall försöka fatta mig kort om vad som hänt om dagarna :) Dessvärre är det inget speciellt då jag har jobbat  :/ Men i förgår på jobbet kom det en känd skådespelare som jag fick servera och prata med :) Lite coolt .. Det var ju då en av poliserna som spelar i Beck :D:D Jag vart as chockad att just han satt där ! Så den dagen bjöd ju på en liten upplevelse iallafall :P
 I Lördags sov iallafall Sarah här och vi hade riktigt mys <3 Vi spelade UNO till 02.00 och sen därefter skulle vi sova med tanke på att vi skulle upp halv 9 .. Men icke sa nicke vi kunde inte sluta prata så vi somnade nog vid 3 istället .. Ojojoj vad trötta vi var på morgonen sen..
Igår var min familj på middag hos Familjen Risberg :D Riktigt trevligt där med vill jag lova . Vi spelade kort och jag och Calle vann ju nästan över Erik och Christoffer :P Men dem fuskade säkert ..

Och här sitter jag nu 18.25 och är skit förbannad för att jag har blivit sjuk :( Fan också jag hatar den här piss skiten . Det var tänkt att jag skulle åka till min Darling Evelina idag och bo hos henne i 3 dagar , men nej så blev det ju inte eftersom jag blir sjuk varenda gång jag ska göra nått kul . I HATE !! Nu måste jag bara bli frisk till Onsdag då Sarah ska sova här igen !! :) Om inte det så måste jag bli frisk tills jag och Sarah ska åka till Flen och bo hos hennes farmor i 3 dagar .. Men det blir jag nog frisk till :D !

Har kollat på film hela dagen och det sög ..       

image111
FÖRVIRRAD?!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0