8 Juli

Jag och Evelina vaknade halv 12 idag , usch alldeles för sent . Men det spelar ju ändå ingen roll när det är sämst väder ute. Jag hade verkligen bestämt mig för att jag skulle springa idag när Evelina hade åkt hem, men jag ändrade mig snabbt när jag kollade ut genom fönstret och såg att det regnade :P lite lat jag är nu.. när har man dött av regn ?! Igår kollade jag och eve på en så sjukt bra film , som vanligt så började jag gråta :S Den har nu hamnat bland mina favoriter :) NU kommer snart min älskling som jag har saknat ihjäl mig efter i flera dagar. Vi ska nog bara kolla på film och mysa ikväll tror jag <3<3 Sen blir det att jobba imorgon då , 3 dagar framöver är det slit igen . På Tisdag ska jag klippa mig , ÄNTLIGEN ! Sen tror jag att alla tjejerna kommer hem inatt från Spanien :D:D Kul att ha er tillbaka !!<3 

image83
 JAG ÄLSKAR DIG EMIL<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0