dåligt väder

Det är snart mitten på Juli och det är sämst väder . Vi har sommarlov liksom och jag har inte legat på stranden enda gång på sommarlovet :S På sommaren ska det ju vara varmt och soligt , men nej nu är det kallt och molnigt och regnigt istället. Vad är det här för nått ?
Jag och Evelina har inte gjort ett skit idag pågrund av vädret, vi har bara kollat på film hela dagen och det blir väldigt långtråkigt efter ett tag . Jag hoppas det blir bättre väder imorgon så vi åtminstone kan ligga och sola lite :)

På tal om allt så har jag fått mitt gymnasie besked och jag kom in :D:D Entrepenör (företag) på John Bauer ..Det känns skönt att veta vart man ska när hösten kommer . Jag tror det kommer bli jättebra det här .

Längtar till Fredag då min BABE fyller 16 år och då jag ska åka på kryssning . Det är dock inte kul att jag ska vara borta då hon fyller år :'( Men jag vet inte vad jag ska göra , det är ju redan bokat och klart .. Men jag hoppas du och amanda får världens bästa födelsedag ändå och att tjejerna kan fylla upp min plats :)

Nej nu ska jag och Evelina mysa ner oss i min säng och se en romantisk komedi  "step up"  MYS MYS ...

Jag saknar min Emil så grymt mycket , men jag kommer ju få tillbringa hela helgen med honom så jag får väl stå ut :( <3

image54
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0