en till då

jag har inget bättre för mig än att sno listor  :P kanske inte så intressant men jag har fan inget att göra !!

RANDOM
Namn - Alexandra
Födelsedag - 6 Juni
Hemstad - Mariefred
Ögonfärg - Blå/Grön
Hårfärg - Mörk Brunett ( i grunden )
Längd - 163 cm
Högerhänt/vänsterhänt - Högerhänt
Civilstatus - Pojkvän
Värsta ovanor - Klaga
Stjärntecken - Tvilling
Skostorlek - 37/38
Är dina föräldrar skilda - nej
Skor idag - Inga
Svagheter - Inbillning
Rädslor - Mörker
Mål för året - inga, tyvärr
Det första du tänker på när du vaknar - Fan det blir inget Evelina jag är sjuk !

ANTAL
Antal personer du kysst - sånt håller inte jag på med :P
Antal syskon - En lillebror :)
Antal piercings - En i naveln och 2 i öronen
Antal tatueringar - inga

FRAMTIDEN
Namn på barn - Smilá, Esmerallda och Leopold
Vad vill du bli när du blir gammal - Jag ska aldrig bli gammal

Drömjobbet : jag vet faktiskt inte

FAVORIT
Mat -
grillat
Sport - ?
Djur - hund
Glass - finns fler än en
Godis - ALLT MÖJLIGT
Låt - har många
Nummer - 13 konstigt nog :P
Tuggummi - gillar många
Helgdag - Midsommar
Årstid - Vår och Sommar
Tandkrämsmak - mint ?
Radiostation - the voice

HAR DU NÅNSIN
Varit kär -
jag är
Blivit dissad - ja
Rymt hemifrån - ja när jag var 5 år
Föreställt dig ditt ragg naken - självklart ;)
Skolkat - aldrig
Sovit utomhus - ja
Gråtit i skolan - Mmm
Spytt i skolan - nej
Gjort något dumt som du skrattar åt idag - jao
Sett en död människa - som tur inte
Använt droger - aldrig !
Ätit sushi - japp
Retats - haha ja när jag var mindre

THIS OR THAT
Cider eller öl -
Cider
Pepsi/cola - Cola
McDonalds/Burger King - svårt
Choklad/vanilj - choklad
Jordgubbar/blåbär - jordgubbar
Kött/veg - Kött
Tv/film - Film
Gitarr/trummor - Gitarr
Adidas/nike - båda
Kinesiskt/mexikanskt - Kinesiskt
Kakor/paj - Båda :)
Mtv/vh1 - MTV
Blind/döv - döv

KAN DU
Gå ner i splitt -
kunde
Skriva med båda händerna - kan kan jag väl , men snyggt blir det inte xD
Vissla - nja nästan inte
Blåsa en bubbla - haha yeah
Ha dina ögon i kors - ja, men mamma säger att dem kan fastna :P haha
Nudda näsan med tungan - nej :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0