Friends

Igår var min bästaste Pottan här <3<3 Åh så jag har saknat dig , du är bara för bra .. Han kom hit med gamla bettan (hans moped ) haha .. vi gick en promenad och pratade om allt och ingenting :) Efter det så blev han bjuden på middag av mamma så vi åt grillspett med pommes frites.. Emil kom också efter ett tag och vi hade roliga disskutioner vid maten kan jag lova ^^ Mysigt <3

Idag har jag jobbat och det gick riktigt bra :) Nu är jag äntligen ledig i 3 dagar men ändå fullt upp :P hehe .. Imorgon ska jag iallafall till min Gudmor som jag inte träffat på ett bra tag nu .. På onsdag ska jag ta festingsprutan nr 2 sen ska jag tillbringa kvällen med min prinsessa sanna <3 Åh nu var det hima länge sen du , det ska bli så kul att få skratta tillsammans med dig igen :D Jag älskar dig gumman<3<3

Torsdag bär det av till Gröna Lund med MariefredsBabesen + Evelian <3 ^^
Yeah vad kul vi ska ha :D:D VERY NICE!!

OCH JAG SAKNAR MIN SARAH NÅTT SÅ FRUKTANSVÄRT MYCKET !!!<3<3


Nej nu ska jag kolla på The Notebook :) PUSSELIPUSS<3<3

Kommentarer
Postat av: Emil =D

JAG ÄLSKAR DIG MEEEEE!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2007-07-25 @ 17:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0