GÖTEBORG 2007






GÖTEBORG 2007
Har inte haft så kul på så länge . Vi hade inte speciellt tur med vädret men det gjorde absolut ingenting för vi hade grymt kul ändå. Båda tågresorna gick väldigt snabbt och vi hade mycket trevligt. När vi väl kom dit skulle vi åka till Liseberg , men det började plötsligt spöregna så vi bestämmde oss för att ta liseberg på onsdagen istället för då skulle det vara uppehåll. Jag blev grymt besviken på kläderna i år för nu när jag äntligen hade pengar så fick jag inte utnyttja dem . Men jag köpte iallafall ett par vita jeans första dagen. Andra dagen gick vi på Liseberg . jag tror inte varken jag, Evelina och sarah har skrattat så mycket i hela våra liv :) ! Jag fick ont i hjärtat så mycket som jag skarattade. Vi åkte typ allt på hela Liseberg förutom den nya attraktionen "gungan" och sen åkte vi inte heller kanonen. Sista dagen började vi med att gå på Universeum som vi har gjort varje år , därefter shoppade vi och där blev det ju då en hel del kläder förstårs :) Så vi åkte inte hem tomhänta endå . Minnena från den här resan kommer sitta förevigt . Jag har haft grymt kul med er , Evelina,Sarah,Fredrik,Erik,Calle,Fidde,Camilla,Kerstin coh mamma. jag tycker om er <3


Nej nu ska jag åka och klippa mig och Evelian ska vara hos mig hela helgen :)! PussPuss <3<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

waaaah lite kul :D

2007-07-06 @ 14:09:27
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se
Postat av: Wassberg

Ni har haft kul ser man :)

2007-07-06 @ 14:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0