Gröna Lund

Gårdagen var väldigt mysig och trevlig då vi var på Gröna Lund :D Dagen kändes lite för kort bara .Hade velat vara där längre ! :) När vi kom dit så träffade vi Evelina och hennes lilla kusin Steffi . Jag och Emil gick ju då in gratis och fick gratis åkband då min mamma känner en som typ är delägare av Gröna Lund :D:D Så på våra Åkband stod det VIP ^^ haha det var en del folk som kollade faktiskt xD När vi väl kom hem kl 9 så drog vi hem till Lucas Fors för att kolla på film . Självklart vill jag ju ha med mig snygg-Sarah dit så jag ringde henne <3 Filmen var faktiskt riktigt bra ;) Iallafall vad jag tyckte ! "Host" hette den , den handlade typ om någon stor jätteödla eller vad det nu var :P
Väl hemma halv 1 var jag trött som en gris .. Det var så lagom kul att gå upp 9 imorse för att jobba kan jag ju säga .
Såg precis en romantisk komedi med min kära mamma <3 I LIKE !   
" The upside of anger"  med Kevin Costner och Joan Allen :)

Imorgon är det jobb igen , fast på kvällen blir det mys med bästa Sarah :) Vi ska laga mat och titta på film och bara mysa hela kvällen.. Har fått låna Emils moppe då han är i Danmark :'( så jag ska skjutsa sarah imorgon hur nu det ska gå xD hahah jag är lite nervös faktiskt .. Jag har ju skjutsat Emil massor av gånger men det är en annan sak nu när han är i Danmark och jag i lilla Mariefred :S men men det ska väl gå bra .. Se upp på vägarna för här kommer jag :D hahah ..   

                                                   

Saknar Emil redan då det bara har gått 1 dag och han ska vara borta i 9 dagar :( jag vill att han ska vara hemma ! Men men hoppas dagarna går fort :)
jag älskar dig , du är min trygghet, min livslåga, mitt allt !! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0