jag är glad..

Jag är glad att jag är tjej
Jag är glad för att det är en fin kväll ikväll
Jag är glad att jag har Sarah som min närmaste
Jag är glad att jag har världens bästa pojkvän
Jag är glad att min mamma är så bra


Ikväll ska jag, Christoffer och Emil vara ensamma och Sarah kommer på besök .. Very Nice :D Vi ska titta på film och dippa grönsaker och chips .. MYSSSSS !!! Sen ska vi förmodligen spela vårat favorit kortspel "plump" yeah ..
Alltid lika mysigt att umgås med dig sötnos <3<3 och du glöm inte kameran så vi kan fota dig schnygging !!! ^^ haha ..

Imorgon ska jag jobba :) men jag ska jobba med Sebastian så då är det inte så tråkigt ! :) Sen ska Hannah komma och ta en fika med mig <3

Nej nu ska jag ner och hjälpa pappa vid grillen ^^ SEE YAAAA !!

Kommentarer
Postat av: Mic

hehe.. att skriva fem saker du är glad över! :D har du läst "självkänsla nu!" ? :)

2007-07-24 @ 01:34:07
URL: http://micklick.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0