jag sökte dig och fann mitt hjärta

8 månader idag älskling<3 Jag älskar dig (L)

Såg The Notebook igår och grina som en 4 åring :P Förstår inte varför jag är så jävla känslig !? Aja den var iallafall lika bra som alltid :) Skulle kunna se den om och om igen ..                                   Jag sökte dig och fann mitt hjärta

image110


Har inget att göra just nu Emil städar hela mammas bil både utvändigt och invändigt :S
Han har blivit lockad av 500 kr :P haha .. När han är klar ska vi iallafall köra radiostyrdabilar xD ^^
haha så coola är vi ;) !

Nej nu ska jag gå ut i det fina vädret xD jkdbigeks  NOT !!

Kommentarer
Postat av: lojsan

grattis till 8 månader må jag säga:D

2007-07-24 @ 18:43:00
URL: http://louiser.blogg.se
Postat av: Camilla

Du skojar inte. jag har sett den filmen 100 gånger minst grinar alltid lika mycket den är så fin.

2007-07-31 @ 14:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0