namn ?

För er som inte vet så heter jag ju Pakh i efternamn . Men det är många som varken vet hur det uttalas eller stavas :P Det uttalas iallafalla ordagrant såhär " Phak" men jag har fått väldigt många olika stavningar av mitt efternamn i mina dar , bl.a. Park,Palch, Puck , Purk, Phak, Pak m.m. 
Idag kom det post till mig och jag kan säga att stavelsen av mitt efternamn idag slog allt ! "Åakh" seriöst hur kan man ta fel på P och Å ? :S hahaha ... Lite jag skrattade .

Har varit på sjukhuset i eskilstuna idag med min käke igen . Det gick bra , min käke är sne när jag öppnar den + att jag har haft en blödning i käkleden :S Har aldrig hörttalas om något sånt men jag har iallafall haft det xD Nu ska jag försöka slappna av i käken och bara försöka använda den som vanligt och inte försöka tänka på att det gör ont . Sen ska jag på Käk gympa 28 Augusti xD Kan det bli skummare  ?!

Imorgon åker jag på kryssning :D Wiiee vad kul det ska bli , hoppas det blir fint väder så man kan sola lite .. Men så det ser ut i tidningen och på tv ska det bli jättebra väder . Kommer hem på Måndag kväll iallafall..
Sarah och Amanda fyller 16 bast imorgon :) GRATTIS i förskott  sötnosar. Fan att jag inte är hemma skulle så gärna ha velat vara med och fira er :( Men jag hoppas ni får världens bästa födelsedags iallafalla ! <<3<3

Titta så söt  ! Hon har växt lite va ?! :P



Ikväll ska jag bädda ner mig i min underbara säng och se på "Happy Feet" såklart
en barnfilm ;) jag fullkommligt älskar tecknade barnfilmer .. Den handlar iallafall om en liten pinguin unge som börjar steppa :) Mysmysmys..

Nej nu ska jag kolla på Jackass 2 med min lillebror <3<3 Jag älskar dig fast du kan vara världens jävla unge ibland . Men du är bra ! <3 SEE YA !

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det högra ögat ser helt ihoplimmat ut. Det ser inte fräscht ut. Meeeen, jag älskar dig sweetie!

2007-07-12 @ 20:17:46
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se
Postat av: Iza

Sjukt söt Sarah asså! Hur gamal va hon där?

2007-07-25 @ 19:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0