ont

Ja då var det min käke då ? Tar mina starka tabletter och det hjälper rätt så bra, förutom att jag mår så grymt illa av dem :S Igår spydde jag och var nära idag också . Jag undrar hur det här ska sluta egentligen?!
Har sett på "Björnbröder 2" idag, och jag grät som vanligt . Känslig för all sorts kärlek kan man säga.
Sen har jag varit ute och gått med mamma 5 km :) Det var trevligt .
Imorgon ska jag till Tandläkaren med käken och efter det ska jag ta min första livmoderhalscancer spruta .. Imorgon kväll kommer också Evelina och Camilla hit för att sova med tanke på att vi ska upp riktigt tidigt nästa morgon för att hämta sarah och sen bege oss till Göteborg med tåg . Tågtiden är 4 timmar , men har vi någonsin haft långtråkigt förutom förra året ? Fan vad kul vi ska ha , jag längtar riktigt mycket nu ! :)

Sen blev jag lite glad idag för jag kom på att mamma sa när jag gick i 8 :an att jag skulle få 500 kr för varje MVG jag fick i 9:an. Och det kom jag på idag så hon blev just av med 3000 kr eftersom jag hade 6 MVG. Där fick jag henne allt. Hon var ju inte precis lycklig över att jag hade kommit ihåg det xD

Att älska är ingenting. Att vara älskad är någonting.
Att älska och att vara älskad är allting.




Kommentarer
Postat av: EMIL =D

Då är vi allting älskling <3 ! :D

2007-07-03 @ 02:10:18
Postat av: EMIL =D

<3333333 :D

2007-07-03 @ 02:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0