RiddarRock

Ja igår var jag och Sarah nere vid Riddar Rocken och kollade på massor av band , bla. Williams band som verkligen var bäst under hela dagen .. Okej Royals var bättre men av alla dem andra så var ni dem bästa (Y) :D
Ring mig sen när ni gör en skiva xD På tal om ingenting SÅ ÄR DERAS BAND PÅ FÖRSTA SIDAN I STRÄNGNÄS TIDNINGEN !!! 
Vid kanske 8 när Royals hade spelat klart så åkte jag och Sarah hem till mig .. Vi åt grillat kött med friterade pommes frites , sen spelade vi kort resten av kvällen .. Vid kanske 1 la vi oss i sängen och pratade och skrattade i nån timme sen somnade vi ..
Idag ska vi ner på Riddardagarna och kolla lite, kanske ska vi kolla på riddar spelen i år :DD

Hallo vädret ?! Vad är det här för skit , sommaren bara går och vädret är sämst .. Fan ..

Nej nu ska jag göra mig i ordning .. SEE YA <33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jävla snygging william

2007-07-19 @ 12:13:14
Postat av: Anonym

heting

2007-07-22 @ 22:05:47
Postat av: William

Men där är ju jag! :D

2007-07-31 @ 00:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0