sämst kondition (Y)

jkbsfuihaeöjkbtiöu så sjukt dålig kondis jag har alltså !!! inte för att någon bryr sig men jag kände bara för att skriva det eftersom jag inte har något bättre att skriva :P hehe ..
Har varit med Sanna idag och det var hur kul som helst att se dig igen :) Vi smällde i oss kyckling och friterade pommes frites och kollade på The Notebook :) Då kommer pappa in och säger :
- Alexandra du får sluta äta dina pommes frites, snart kommer du rulla fram :P

Han är ju så jävla snäll min pappa mot mig !!
( men jag måste erkänna att jag typ äter pommes frites varje dag nu :$ )

Imorgon bär det iallafall av till Gröna Lund :D Very nice .. Btw tåget går 10.26 imorgon bitti :) Glöm inte det killar ..
Och Stenis du ska åka frittfall annars drar jag upp dig i det :P:P haha ..

Saknar Sarah som jag inte träffat på ett tag nu , saknar våra bästa pratstunder.. dem slår allt :) Vi får ta igen dem gumman<3<3

nu är det "sex and the city" som gäller resten av kvällen ^^ SEE YA <3

Kommentarer
Postat av: Stenberg?!?!

men jag åkte den före dig iallafall :)

2007-07-26 @ 21:06:18
Postat av: William

Har ni hört den goda nyheten att dom ska riva fritt fall ? :D

2007-07-27 @ 01:09:33
Postat av: Emil =D

Hejdå älskling det är blir mitt sista internet besök nu tills jag kmr hem :'( fittdanmark :@ Jag älskar dig mest glöm inte det !<3

2007-07-27 @ 11:09:56
Postat av: Hanna

Alexandra, hur många gånger har du sett "The Notebook"? Det såt ju jämt att du har sett den ;)

2007-08-01 @ 21:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0