tråkig liten lista och dagens händelser

Namn: Alexandra
Bor: Mariefred
Pojkvän: Ja , Emil <3
Film jag alltid gråter till: Lejonkungen och The note book
Tv-serie jag sitter bänkad framför: Sex and the city ofcourse :)
Låt jag bli lycklig av: Sean Kingston-Beautiful Girls
Älsklingsplagg: ett torkost linne och ett par jeans
Bästa skönhetsprodukten: frans manikyr
Favoritdoft: just nu Jennifer Lopez parfymen
Snacks jag inte klarar mig utan: GODIS

10 snabba:
Spara VS Slösa
Hög klack VS ballerina
Förfest VS Efterfest
Varmt VS Kallt
Katt VS Hund
Dator VS Tv
Klänning VS Kjol
Dansa
VS sjunga
Thailand VS Grekland
Sött VS surt


Nu ska jag till vårdcentralen och ta spruta och sen upp till tandläkaren och och får se vad dem säger om min käke. Har slutat äta värktablettern pågrund av illamåendet:S Tar dem bara på kvällen när jag ska sova . Evelina kommer kl halv 7 ikväll och då ska vi äta kinamat och sen packa :) Sen blir det att ringa till min skruttunge ikväll också :D Jag saknar dig gumman min <3 Men vi ses ju i bilen kl tjugo i 7 imorgon bitti kanske dunkande till michael jackson .
Nej nu måste jag fara. PUSS<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0