10 snabba

1. Vad åt du till frukost idag?
2 rostade mackor och ett glas juice
2. Vad åt du till middag idag?
Nått konstigt mamma hade gjort , det har inget namn men det var gott
3. När fick du en kyss senast?
Runt 4 när jag sa hej då till min älskling
4. När stötte någon på dig senast?
ingen aning , jag brukar inte lägga märke till sånt :P
5. Vad gör du helst en vardag?
Sola&bada träffa mina vänner och Emil <3
6. Vad är det första du kollar in hos en av det motsatta könet?
Ögon,doft och hår
7. Hur tror du att ditt liv ser ut om 5 år?
Jag har fått bebis
8. Hur perfekt är ditt liv nu?
Det är långt från perfekt , men det duger väl !
9. Vad har du på dig för kläder nu?
Jeans och Linne
10. Har du svarat helt ärligt på dessa frågor?
Såklart jag har :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0