Avslutnings lunchen.

Ja igår hade vi 9:ornas lunch :) Det var hur mysigt och sorgligt som helst, jag kommer verkligen sakna den här skolan och människorna som har gått och går i den nu ! Det var mycket blandade känslor igår som kanske inte var så konstigt . Visst ska bli hur kul som helst att komma bort från lilla Mariefred där jag har ägnat 9 skolår , samtidigt som jag har älskad min skola och är hur glad som helst för att jag har fått växa upp i den. Den är trygg och det är en oslagbar stämmning . Hur som helst så var gårdagen jätte bra och alla var så himla fina. 8:orna ni gjorde ett jättebra jobb , TACK ! Jag vet själv hur det är efterom jag förra året serverade förra årets 9:or . Man står där förväntansfull och väntar på besked från Inger att man ska gå ut , sen är man jätte nervös när man ska ta tallrikarna och det såg man lite på dem igår också . Men ni klarade ju det bra ,eller hur ?! Ett stort tack till er som gjorde vår lunch oförglömlig.

Sen måste jag bara säga att AGNES hon sjunger som ingen annan :) Du är bäst på det ska du veta ! Jag hoppas du blir något riktigt stort <3

Ja och idag är det slutet av vår skoltid , det kommer kännas grymt tomt utan Mariefredskolan men lite kul vi kommer ha på gymnasiet . Jag längtar ! Jag tror dagen kommer bestå av mycket tårar , fast jag ska försöka hålla inne så jag kan sjunga idag :)

Åh ikväll 9:or då ska det festas ^^






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0