Du är ljuset.

image55

Du är en enormt fin människa Sarah , du är bäst ! Du lyser, du strålar , du sprider glädje omkring dig och du är min allra bäst vän<3 Jag hoppas verkligen inte att våra gymnasium kommer påverka vår vänskap på nått sätt , du är den bästa jag har och har haft och vill att vår vänskap ska bestå till döden. Jag känner att jag kan lite på dig till 100% och jag känner dig så pass bra att jag vet vad du ska säga innan du ens har öppnat munnen, jag kan se vad du vill , jag kan se när du gråter inombords, jag kan se när du behöver ha tröst , jag kan känna vad du vill och jag kan läsa dina tanka . En sådan vänskap vi har är ovanlig och väldigt sällsynt. Det är som om vi är samma själ men olika kroppar. Vi tycker lika , vi ser på allting lika , iallafall nästan alltid . Det kan komma undantag och det är då vi ryker ihop. Du ska känna dig vacker för det är du verkligen och stå på dig för den du är,  för du är verkligen en Sarah Gullström. Låt inte någon trycka ner dig eller ge dig skit för det är du inte värd . Jag finns hos dig dag som natt och Jag älskar dig nått så fruktansvärt mycket gumman<3<3

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh älskling du är så jävla bäst! Du är verkligen den bästa människan jag träffat!

2007-06-16 @ 17:50:35
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0