duktig jag är.

Ja då har jag varit duktig igen och sprungit 5 km .. Men fan vad jobbigt det var idag asså, dels är jag förkyld sen så var det sjukt varmt :/ Men jag klarade ju det som alla andra gånger . Men det är ju också typiskt mig att råka ut för dem mest minsamaste sakerna :P När jag hade kommit en bit på vägen och kände att jag hade en bra och lagom fart så hamnar jag bakom ett rid gäng på 12 personer :O Ja ville ju inte sabba min träning så jag springer ju förbi varje människa och försöker vinka lite glatt sådär xD men det var fett pinsamt och jag hade liksom bara sport-bh och ett par stora shorts på mig !PINSAMT ** Men jag överlevde iallafall och dem fick sig nog ett gott skratt ^^

Sen måste jag bara lägga in två bilder på mitt underbara kusinbarn:) Hannes du är så söt <3

   



Nej nu ska jag sova är skit trött , sov liksom bort en hel lektion idag och ajabaja så får man inte göra !
GOD NATT <3<3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Du är världens bästa människa.

2007-06-11 @ 21:33:45
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se
Postat av: Sofia

lite söt bebis!

2007-06-12 @ 12:09:36
URL: http://sofiabja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0