födelsedag:)

Ja så var man 16 år då :) Det känns jätte jätte konstigt , det kommer ta lång tid innan jag kommer vänja mig vid den åldern. Har haft en lugn och trevlig födelsedag , min kusin Madde kom och hälsade på tillsammans med hennes bebis. Jag och Emil vaknade av att hela familjen stormade in i mitt rum + andreas kellerstam och sjöng xD Viserligen har dem gjort så varje år, men det var väldigt tidigt i år så varken jag eller emil var speciellt glada :P hehe.. Födelsedagen avslutade vi med att gå på bio på heron city :) Vi såg Pirates of caribbean - At world's End ! Så sjukt bra film , den måste alla bara se.. Den var klart den bästa av dem alla tre. Måste bara säga att Johnny Depp och Orlando Bloom är ju så jävla snygga så jag dör !!! Sen sist av allt är jag ju en väldigt känslo mässig människa så jag grina ju såklart på slutet :( Fy vad sorligt , jag ville inte att det skulle sluta så .
Tack alla fina och underbara människor som har kommit ihåg min födelsedag, det värmde <3

image19                   image20      
             

Kommentarer
Postat av: Lojsan

grattis igen guller:D

2007-06-07 @ 14:41:31
URL: http://louiser.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0