första doppet.

Ja då var först doppet gjort, det var väldigt väldigt skönt ska jag säga . det var någon som sa att det var 22 grader i vattnet och det kan nog stämma ganska bra det ;) Tack för en mycket trevlig efter middag med er killar och gullet mitt. <3 Du är bara för söt gumman, du är heltenkelt bäst bäst bäst !! Jag tycker om dig fast än du mosade in en jordgubbe på mina nya byxor xD Fan dig asså .. Men du var ju så söt efter åt så jag kunde ju inte skälla mera :$  Nu hoppas jag bara att vädret håller i sig så det blir strandbadet snart :D

Enligt Sarah:
Jag: Jag har en humla i ögat !
Sarah: hahaha
 
Enligt mig:
Jag: Jag fick en humla i ögat !
Sarah: hahaha

Hur ska jag kunna ha en humla i ögat får jag fråga pucko xD ? Dem är ju stora !^^ Han får ju inte direkt plats någonstans xD
Du är bra och den absolut bästa människa jag känner <3 Tack för att du finns för mig gumman.


Nu vet jag att sarah kommer lacka på mig som fan när jag tar samma bakgrundsmall som henne :P Men jag hoppas du inte dödar mig :$ ?! haha ..

image21

Hon ser ju ut så här på ett ungefär när hon blir arg xD Jag älskar dig väldigt mycket<3<3

Kommentarer
Postat av: Lojsan

haha, det är typ 18 grader i vattnet;P

2007-06-07 @ 21:40:03
URL: http://louiser.blogg.se
Postat av: Sarah

Naaw gullunge <3 Och fan va läskig jag ser ut alltså .. Du är bäst!!

2007-06-07 @ 21:59:28
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0