inte långt kvar nu.

Jobb idag med , men idag jobbade jag ju på O.B tid och det betyder att jag får mer betalt , så det är väl bara att tacka och ta emot antar jag :) Värmen gör mig galen när jag inte hinner bada :/ Men jag vänjer mig väl snart !

Skola imorgon igen då, som känns HELT meningslöst eftersom vi sitter och rullar tummarna på lektionerna och lämnar in böcker på ett ungefär :P Men det är väl bara att njuta av dem 3 sista skoladagarna i den här skolan som jag aldrig kommer gå i igen :(  På Torsdag är det 9:ornas lunch och det kommer bli så känslosamt och sorligt .. Jag hoppas bara att jag kan hålla inne tårarna när jag ska sjunga med tjejerna.
Fredag så slutar vi skolan :) Äntligen SOMMARLOV!!!!!

Nej jag kanske ska ställa mig i en iskall dusch efterom jag håller på att avlida i den här värmen ..

See yaaaaaaa<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0