konstig lista.

Varför heter det utbildning, när man sitter inne? Det borde ju heta inbildning xD



1. Hur mår du idag?
Seg
2. Kommer du komma långt i livet?
Ja absolut ;)
3. Hur ser dina vänner dig?
Fråga dem .
4. Kommer du gifta dig?
Ja såklart jag kommer !
5. Vad är ditt livs themesong?
Ingen aning ..
6. Vad är ditt livs historia?
Det här var en konstig lista
7. Hur är skolan för dig?
Ett måste
8. Hur kan du komma framåt i livet?
Lösa livets gåtor
9. Hur kommer imorgon vara?
Mys med min sarah
10. Vad är det bästa med dina vänner?
Att dem är bäst och det finns inga som dem <3
11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Pengar
12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Du vet väl om att du är värdelös , VÄRDELÖS.. Eller inte :P haha ..
13. Hur är det med ditt liv?
Det är bra för tillfället
14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
vad får man välja mellan ?!
15. Hur ser världen på dig?
en kort brunett
16. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
Jag hoppas på det
17. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
att det finns ett liv i himlen
18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
emil-låten såklart<3 om det nu finns någon ?
19. Har du en djup & mörk hemlighet?
nja..eh..hmm..
20. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Det tror jag knappst
21. Hur kan jag göra mig själv glad?
Äta godis
22. Kommer jag någonsin ha barn?
Jaa flera stycken
23. Vad är några tips till mig?
du får äta godis , men glöm snälla inte bort träningen
24. Hur kommer jag bli igenkänd?
ingen aning ..
25. Vad är min danssång?
Eric Prydz - Call on me


Kommentarer
Postat av: Sarah

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
vad får man välja mellan ?!
Hhahahahaha lite jag skrattar, du är så jävla sjuk älskling (L)

2007-06-18 @ 21:41:10
URL: http://sarahgullstrom.blogg.se
Postat av: EMIL =D

Haha älskling, Emil i lönneberga finns ju (A) ^^

2007-06-18 @ 23:57:11
Postat av: Wassberg

Vilken låt beskriver mig bäst, du vet väl om att du är värdelös,VÄRDELÖS. hahah :D

2007-06-19 @ 13:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0